27 Ocak 2013 Pazar

Megazine Dergisi


Tarih:06.2012
Model-Oyuncu:Sevcan Yaşar
Fotograflar:İlker Uzunalan
Röportaj:Ayşe Sarıkaya
 
Bu ayki röportajımızı son dönemde güzelligi ile dikkatleri üzerinde toplayan,önemli başarılar ile adından söz ettiren başarılı model Sevcan Yaşar ile gerçekleştirdim.
Sevcan bize kendinden bahseder misin ? Nerelisin ? , Nelerle ugraşırsın ?
1990 Dogumluyum,
İzmirliyim,
Tam bir doga aşıgıyım,
Sanata ve kitaplara ilgiliyim,
Spor yapmayı sever,Taekwondo,hentbol ve yüzmek gibi spor dallarıyla ugraşır.
Eğitim hayatını ve guncel kariyerini nasıl tanımlarsın ?
Ege üniversitesi Biyoloji üçüncü sınıf ögrencisiyim.
Son dönemde işler sebebiyle çok sık yurt dışında bulundum.Yogunluk basladıgı ıcın ıstanbul'da kalıyorum bu nedenle okulumu dondurmak zorunda kaldım.
Şu sıralar modelligin yanısıra oyunculuk dersleri alıyorum.
Modellik ile ilk olarak ne zaman ve nasıl tanıştın? / Bu alanda başarıların nelerdir?
Modellik küçüklügümden beri ilgi duydugum bir meslekti benim için.
Üniversitedeyken bu ilgime daha da yogunlaşmak üzere bir adım attım ve bir ajansa yazıldım.Sonrasında da yarışmaya katıldım.
İlk olarak Miss Model Of Turkey birinciligi, ardından Miss Model Of the World birincligi ve en iyi ulusal kostüm ödüllerini aldım.
Türkiye 23 yıldır bu yarışmada ilk defa benimle birincilik kazandı.
Yerli & Yabancı modeller arasından başarılı buldugun isimler?
Gisele bündchen,Natalia vodianova ve Tuğçe kazaz
Oyunculuk da yapmak istiyorsun.Bunun için egitimini de alıyorsun.Peki bu konuda sana rol model olan oyuncular var mı?
Demi moore
-eki senin modayla aran nasıl? Takip ediyor musun?
Evet ama daha çok moda beni takip ediyor gibi. Sezon da hangi renk ile yakınlaşıyorsam o bir süre sonra trend olarak gösteriliyor.
Hedeflerin Nelerdir?
Hedeflerimin büyük kısmını gerçekleştirdim.Ülkemi temsil ederek başarılar elde ettim.Ünlü markaların defilelerine çıkıyorum
ve çok yakında oyunculugu deneyecegim :)
 
Modellik alanında kendinde eksikligini hissettigin birşeyler var mı?
Çok heyecanlı olmam dışında modellikte bir eksigimi görmüyorum.
Benim koleksiyon çekimlerimi gerçekleştiren İlker Uzunalan ile sen de çalışmışsın.Onunla çalışmak nasıldı ?
Çok rahat bir çalisma oldu.Herseyden Önce karakteri güven verdi ve onceki calismalarini inceledigimde
çok basarili bulmustum o yuzden gönül rahatligiyla calistım :)
Son olarak eklemek istediklerin ?
Miss model yarışması 23 yıldır gerçekleştirilen Türkiye ve dünyada ki ilk modellik yarışmasıdır.
Türkiye'de tanıtımı çok iyi yapılmıyor olsa da Çin'de bu yarışma televizyonlarda canlı olarak yayınlandı.
Bizleri bandolarla kırmızı halılarla agırladılar.
Beni destekleyen ve bana en iyi ulusal kostüm dalında ödül kazandıran kotümün tasarımcısı Abdullah Ötoprak'a çok teşekür ediyorum.
Türkiye 23 yıldır ilk kez benimle birinciliği kazandı bunun için de gururluyum.
 

Hiç yorum yok:

Gözde Yaşam Dergisi

Tarih:11.2013 Mehmet Emin Barsbey Röportaj:Ayşe Sarıkaya