8 Şubat 2013 Cuma

Gözde Yaşam Dergisi

Tarih:01.2013
Model:Taha Şahin
Röportaj:Ayşe Sarıkaya
 
Gözde Yaşam Dergisi okurları için bu ay röportaj köşemizde genç ve başarılı model aynı zamanda gelecek vaad eden mekan işletmecilerinden Taha Şahin'i agırlıyoruz.
Geçtigimiz kasım ayında organizasyonunu gerçekleştirdigimiz ayakkabı defilemde tanıştıgım ve çalışma fırsatı buldugum Taha ile keyifli bir röportaj gerçekleştirdik.
Dilerseniz sordugum sorular ve verdigi yanıtlar ile Taha Şahin'i hep birlikte tanıyalım.
 
Öncelikle sizi tanımak isteriz. Taha Şahin Kimdir? Bize kısaca kendinizden bahseder misiniz?
Aslen Sivas Koyulhisarlıyım.
1986 yılında istanbulda doğdum ve burada büyüdüm.
3 çocuklu bir ailenin en küçük çocuğuyum.
 
Hobileriniz ve sizi tanımlayacak özelliklerinizi de bilmek isteriz.
Hayatta en çok zevk aldığım şeylerden birisi nargile içmektir.
Bunun dışında Futbol, basketbol,yüzme, voleybol, taekwondo, satranç, bilardo,masa tenisi gibi bir çok sporla ilgileniyorum Lisanslı sporcuyum.
Her insan gibi tatil yapmayı , gezmeyi, eğlenmeyi çok severim.
Boş vakitlerimde kitap okumayı sevmem çünkü kitap okumak için kendime özel vakit ayırırım.
 
Ögrenim durumunuz?
Üniversite mezunuyum. İkdisadi ve idari bilimler fakültesi işletme mezunuyum.

Hedefleriniz?
Ticaretten gelen bir ailenin çocuğu olduğum için kendi şirketimizde büyük ve kalıcı işler yapmayı planlıyorum.
Ayrıca bunların yanında bana heyecan veren mankenlik ve oyunculuk ile ilgili daha güzel projelere imza atmak istiyorum.
 
Modellik ile ilk olarak ne zaman ve nasıl tanıştınız?
2 yıl önce model bir arkadaşımın vasıtasıyla tanıştım. arkadaşımın ısrarı ve önerisiyle ilk defileme çıktım.

Türkiye'de modellik meslegini nasıl buluyorsunuz?
Modellik mesleği türkiyede hak ettiği değeri bulmadığını düşünüyorum.
Ön yargıların çok fazla olduğu bir meslek.
Model olmanın zorlukları / kolaylıkları nelerdir? 
Dışarıdan göründüğü gibi kolay bir meslek degil.
Çeşitli hava şartlarında ağır koşullarda çalışmak zorunda kalıyoruz.
Karlı veya yağmurlu havalarda incecik giysilerle veya üstsüz poz vermemiz gerekebiliyor.
Ayrıca mesai saatleri belirli olmaması bu mesleğin en büyük zorluklarından birisidir.
Severek ve eğlenerek yaptığım için bu işimi biraz daha kolaylaştırıyor.
Kimleri başarılı buluyorsunuz?
Jon Kortajarena ve Patrick Petitjean'ı başarılı buluyorum.
Modelligin yanısıra mekan işletmeciligi işine de girdiniz.Nasıl gidiyor? 
Evet mekan işletmeciliği istediğim ve düşündüğüm bir işti.
Fakat yanlış insanlarla bu işe başladım. Ve bu işletmeciğe devam etmeme kararı aldım.
Ama yakın zamanda daha yeni ve daha güzel projelerde yer almayı düşünüyorum.

Çalışmakta oldugunuz sektörlerden memnun musunuz?
Aile şirketimizin bünyesinde olan uluslar arası taşımacılık , inşaat ve depoculuk işlerinden memnunum.
Modelliğide severek yaptığım için bu işimden de memnunum.
Kısacası yaptığım her işten büyük keyif alıyorum.
 
Moda ile aranız nasıl?
Mesleğim icabı modanın içinde olduğumuz için modayı sıkı takip edebilme fırsatım oluyor.
Takip ettiginiz marka yada tarzını begendıgınız modacılar var mı?
Evet beğendim markalar ve birçok türk modacı var.
 
Yakın tarihte hayata geçirmek istedikleriniz?
Oyunculuk eğitimi alarak iyi projelerde yer almak istiyorum.

Son olarak eklemek istedikleriniz ve Hayat felsefeniz nedir?
Herkese sağlık huzur ve mutluluk diliyorum. EN BÜYÜK AŞK BEŞİKTAŞK =)

Hiç yorum yok:

Gözde Yaşam Dergisi

Tarih:11.2013 Mehmet Emin Barsbey Röportaj:Ayşe Sarıkaya